perjantai 6. kesäkuuta 2014

Tiesitkö että jokainen sekuntti, jakainen minuutti, jokainen tunti, vuorokausi päivä, vuosi on elettyä elämää jota me ei koskaan takaisin saada. Aika kulkee, kello loksuttaa ainaisia minuuttejaan, aika kulkee, jokaisena päivänä olemme aina vaan vanhempia. Vasta olin nuori, ajattelin että elämä on edessä.. Joo oli se, nyt olen se paljon vanhempi sen ansiosta, kun aika kulkee, aina vaan eteenpäin.. Olenko muistanu tehä ne asiat mitä olen aina haaveillut, ne asiat mitä lapsena toivoin kun tulen aikuiseksi, ne asiat et kun tulen aikuiseksi ja nyt olen luultavasti sitä tai en tiiä, luulen ainakin niin.. iloitse elämästä, olen tehnyt niin mutta olen myös itkenyt, olen vuodattanut kyyneleitä surulle sekä myös ilolle.. Olen iloinnu vaikka haluisin itkeä. Olen iteny koska on elämä välillä potki päähän mut olen kumminkin eläny. En tiedä oliko tää sitä mitä toivoin elämältä. Se on kumminkin eletty tää elämä. Toivoisin et se mitä on jäljellä, mun ei tarviis enää itkeä.. Voisin nauttia olla ja mennä. Joskus tulee aika kun se on jo myöhäistä. Elän elämäni elääkseni sen niin ettei tarvii katua elettyä elämää :) -Arppa- 6.6.-14

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti