sunnuntai 19. tammikuuta 2014

ISÄLLENI ISÄNPÄIVÄNÄ Isä, sä sä musta huolta kannoit ja rakkautta mulle paljon annoit nyt sä sielä pilven päällä mua katot ei elämä ole helppoa mulle ollut sä voimaa mulle annat ja sylissäsi mua kannoit ja elämänohjeita annoit ja kaikessa autoit sua kiitin silloin ja kiitän nyt sua ikävä välillä on suru niin pohjaton sua rakkaudella muistan sinun oma rakas tyttäresi, Arja Isä kuoli 2.6.-96. Äkilliseen sydänkohtaukseen odotin kuudetta lastani ensimmäistä poikaa joka syntyi 2.8-96 tasan 2kk isäni kuoleman jälkeen TOIVON KAIKILLE ISILLE HYVÄÄ JA IHANAA ISÄNPÄIVÄÄ Pitäkää lapsistanne huolta ja antakaa huolenpitoa ja rakkautta lapsi tarvii sitä lapsena ja aikuisena ja muistaa sen lopun ikääsä rakkaudella Olen saanu olla lapsilleni äiti sekä isä -Arppa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti