sunnuntai 19. tammikuuta 2014

YKSINÄISYYS Oletko ystävä minulle niinkuin minä sinulle ? Yksinäisyys on käsin kosketeltavaa tässä ja nyt. Ei ole yhtään ystävää joka sanoisi että olet rakas Ei soi puhelin hei mitä sinulle kuuluu ? Ei soi ovikello hei minä tulin kylään. Ei ole ystävää jonka syliin painautuis ja sanoisi, olet aina rakas ystävä minulle On hiljaista sade ropisee ikkunanlautaan kello loksuttajaan ainaisia minuuttejaan tunteja eteenpäin, aika kuluu. Päivät vaihtaa paikkaa, eteenpäin kuukaudet kuukausien perään vuodet menee menojaan. Ja minä vaan istun ja seurustelen tietokoneen kanssa. Ainut ystävä minulle face, virtuaalimaailma. Onko kellään todellista ystävää joka kuuntelis ja veis murheet pois ? Menneet on menneitä, tulevaisuus on tulevaisuutta. Tietäisimpä mitä elämä tuo tulessaan toivottavasti parempaa Uutta huomista. Olethan ystävä minulle ? -Arppa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti